luni, 10 octombrie 2011

Last week shopping!

Hey!
Nu am apucat sa postez ce am ma  cumparat in ultimul timp, dar am profitat de reducerea de 20% pe care am avut-o la Sephora. Si am vrut sa incerc mult laudatul fdt Estee Lauder Double Wear! Nu sunt inca sigura cat de buna e nuanta pe care am ales-o.. pt ca ma grabeam si pt ca nu m-a bagat nimeni in seama!!! Stii voi fetele de la Sephora cum te sufoca de fiecare data cand intri in magazin.. ei bne, de data asta trebuia sa tip dupa ele ca sa ma ajute careva... idee e ca m-au expediat rapid, si asta m-a enervat cumplit. Trecand peste asta, mi-am mai cumparat si un creion de sprancene maro de la Bourjois (am s negru, dar acum mi se pare prea strident, si vreau sa incerc maro). Nu am incercat multe creioane de sprancene, dar cele de la Bourjois mi se par foarte ok, iar pretul e mai mult decat accesibil. 

Pret: 180 ron fdt si 20 le creionul (pret fara reducere)
Pupic:*

2 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere;)) eu folosesc fondul de ten de la estee lauder si sunt foarte multumita..e minunat si face cam tot c ti ai putea dori d la un fond d ten:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere :)
    Abia astept review pentru fondul de ten.

    RăspundețiȘtergere