joi, 10 noiembrie 2011

Azi nu am o postare make-up related. Vreau doar sa scriu cateva randuri.
Maine e o zi pe care as vrea sa o fac speciala, dar de cand am depasit pragul de 18 ani, plang in fiecare an de ziua mea... ma intristeaza mult faptul ca imbatranesc. Si nici vremea de afara nu prea ma ajuta sa fiu mai vesela (de cand ma stiu, cred ca am avut doar vreo 2 zile de nastere in care nu a plouat)
As vrea sa fac ceva dragut anul acesta si sa raman cu o amintire frumoasa, atat. Dar nu stiu cum sa fac asta, eu nu am amintiri frumoase. Sau poate e un sentiment normal cand toti 'prietenii' te parasesc... 




Va las o poza cu unghiutele, sper sa va placa. Nu le-am facut eu, nu ma pricep asa bine la unghii.
Pupici:*

2 comentarii:

  1. La multi ani!Nu ai de ce sa te intristezi!Este ziua ta,nu trebuie sa te gandesti ca imbatranesti,ci doar ca cu fiecare an ce trece,devii o persoana mai buna,mai desteapta,mai frumoasa.nu e loc in viata de regrete!
    te pup.sper sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere