joi, 24 noiembrie 2011

Campania Trender : Revicel!

Buna buna!
Abia azi incep s eu campania Revicel (multumesc Trender pt partcipare), desi am intrat in posesia coletului de vreo 2 zile. Busy busy busy.... Dar promit sa ma tin de program... ca doar nu vreau sa ratez rezultatele cremei anticelulitice cu ardei iute si alge marine...:):
Imi place foarte mult ambalajul: borcanel de plastic, roz, cu filet. Usor de folosit, imi place in mod special pt ca e roz, iar crema e ca o lotiune de corp, hidratanta, cu un miros placut de...crema, dar un pic cam intepat. 
Nu am inteles cat ar trebui sa imi ajunga cele 2 borcanele pe care le-am primit pt campanie, si tot nu stiu de unde le pot achzitiona.


Poze pun maine, nu le am la indemana. 
Va pupicesc... ma pregatesc de cremuirea anticelulitica!!!:*

2 comentarii:

  1. Si eu mi-am postat primele impresii despre Revicel:
    http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/11/fit-fabulous-first-impression-revicel.html

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un borcan iti ajunge pentru o luna de tratament, iar celelalt borcan poti sa-l oferi unei prietene, colege care se confrunta cu celulita. Daca nu ai, atunci tratamentul iti va ajunge pentru mai mult timp :D

    Produsele pot fi gasite la magazinele DM.

    RăspundețiȘtergere