joi, 17 noiembrie 2011

Cosmetic Plant Review

Am ramas datoare cu destule postari, asa ca trebuie sa recuperez.
S-a terminat campania Cosmetic Plant de la Trender, am folosit produsele aproape zilnic de cand le-am primit, am completat chestionarele, acum va scriu si voua cateva randuri despre fiecare in parte.
Inainte de a lua fiecare produs pe rand, as vrea sa spun ceea ce mi s-a parut la fel la toate ( ca deh...fac parte din aceeasi gama). In primul rand culoare galbuie e specifica gamei, sau cel putin demachiantul poate fi confundant de la distanta cu crema anticearcan, sau cu cea de maini. Culoarea m-a mirat un pic la inceput, fiind obijnuita ca toate cremele sa fie de culoare alba.

Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline 


Un demachiant obisnuit, cremos, care lasa senzatia unei creme dupa ce m-am demachiat.
Nu pot sa zic ca am simtit in mod special extractele din uleiul de catina sau masline, insa eu am un ten normal, nu face multe fitze de obicei. So nu pot sa ma pronunt pt tenul sensibil,iar pe ambalaj scrie ca este destinat pt ten normal si mixt.

Crema contur ochi cu ulei de catina si masline anticearcan


O crema cu o consistenta mai grasa, un miros discret (nu stiu exact a ce miroase, insa seama cu celelalte 2 produse), culoare galbena. Nu pot sa im dau seama cat de mult m-a ajutat in reducerea cearcanelor, sau a liniilor fine din jurul ochilor, pt ca nu pot sa zic ca ma lupt cu aceste 2 probleme. Pot insa sa zic ca hidrateaza destul de bine si cum tenul meu incepe sa fie mai uscat pe timp de iarna, e numai buna... atast tmp cat nu uit sa o folosesc. Pt un ten mai gras nu pot sa ma pronunt, nu stiu cat de bine ar mai tine machiajul peste o crema asa de hidratanta.

Crema pentru maini emolienta-regeneranta cu ulei de catina si masline

Imi place sa o am la indemana. Intra rapid in piele, este foare hidratanta pt piele (asa se simte cel putin), are un miros destul de puternic, identic cu cel al demachiantului. Imi lasa mainile catifelate si foarte putin 'lipicioase'. De obcei nu prea foloseam crema de maini, tocmai din cauza senzatiei pe care acestea mi-o lasau: de maini 'lipicioase', pt ca nu intrau asa de rapid in piele probabil, insa aceasta imi place, imi lasa mainile cremoase, nu 'lipicioase' :D

Acestea fiind zise, multumesc Trender.ro pt ca m-a ales sa particip la aceasta campanie, produsele au fost la nivelul asteptarilor si le recomand tuturor care cauta un produs din categoria respectiva. Cat despre mine, cel mai probabil voi recumpara demachiantul, pt ca e singurul care il folosesc on a daily basis. (restul cremelor nu cred ca mi se vor termina prea curand)

Imi cer scuze si pt intarzierea postului, parca nu imi mai ajung cele 24h ale zilei.
Pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu