luni, 7 noiembrie 2011

Today's shopping!

Hello everyone!
"today's shopping" este defapt yesterday's shopping, dar nu am apucat aseara sa postez nimic pt ca nu aveam internet, nici lumina... nu stiu cum, dar nimic nu mergea.
Asadar, am fost ieri in Baneasa Shopping City (cu cardul de la revista Glamour, in speranta ca gasesc ceva dragut sa imi iau cu reducere). Nu am gasit mare lucru, insa am intrat la Sephora si mi-am luat 2 pensulici (din fericire, si pensulele Sephora intrau la reducere) si abia astept sa le folosesc, ca poftesc la ele de mult timp, dar mereu am spus ca suint cam scumpe.. sincer, nu aveam neaparata nevoie de ele, dar acum le-am luat la reducere. Pret pensule :  rounded crease 37,5 lei; all over shadow 32 lei (preturi cu reducerea de 25% aplicata)


Si apoi am mai umblat in tot mall-ul si am avut placuta surpriza sa descopar la etajul 1 Salonul Anastasia Beverly Hills. Dragut, micut... cu produse pt sprancene si nu numai. Am zambit, am intrat si tipa de acolo a fost atat de draguta incat sa imi prezinte toate produsele  (prietenu meu a iesit afara si a intrat inapoi in magazin in repetate randuri.. probabil de plictiseala). Am fost asa de incantata de toate produsele lor, creioane, fard de sprancene, iluminatoare, pensule... :X Mi-am luat un mini kit de sprancene pt acasa, care contine crema cu ceara pt sprancene, crema contur sprancene, fard pt sprancene, sabloane si pensula sprancene. Sunt foarte incantata si abia astept sa le folosesc. 
Pret 149 lei






Sper ca voi ati profitat mai mult de reducerea Glamour!
Va pup dulce pe toate si abia astept sa va spun cum e minunatul kit de sprancene. :*

2 comentarii:

  1. foarte dragute ...sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, tocmai am scris despre produsul asta!! Sa-l folosesti cu placere, I love it! ;)

    RăspundețiȘtergere