miercuri, 25 ianuarie 2012

Lost.. under lots of snow!

Asa ma simt acum, pieduta in pustiu si incojurata de zapada, nu cumva sa am vreo scapare.
M-am trezit de dimineata , in cel mai mare cosmar al meu, acela sa fiu incojurata de zapada, si bineinteles imobilizata din cauza asta. No place to go... even if I try.
Si nu se mai opreste..... in curand o sa ajunga nametii la nivelul geamului meu.. adica la etajul 2!!! 
Am facut cateva poze cu telefonu... ca sa am amintire!! Sa stiu ce sa nu-mi doresc niciodata (nu ca mi-as fi dorit pana acum) Imi pare rau ca nu se vad si fulgii care zburau amenintator de peste tot....






2 comentarii:

  1. Superb...eu iubesc iarna:). Pacat ca la Oradea nu ninge:(.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu in 5 minute de mers pe jos am reusit sa ma ud si sa inghet..... bn de tine ca ai ramas in casa

    RăspundețiȘtergere