miercuri, 1 februarie 2012

Favs in Jan. 2012!

Hello girls!
a trecut deja prima luna din 2012, cam rapid as spune, insa o sa incerc sa scriu favoritele fiecarei luni,sper ca nu  asa cum am mai incercat in trecut si nu m-am tinut de promisiune. 
Scurt si cuprinzator, as fi urmatoarea lista: 

1. FDT Estee Lauder Double Wear 

2. Pudra SLA Loose Powder (am scris despre ea aici)

3. Kit-ul de sprancene de la Anastasia Soare 

4. Crema de fata Vichy Aqualia Thermal

5. Baza de machiaj Too Faced Primed Poreless (am scris despre ea aici)

6. Yves Rocher Demaquillant Express(demachiand express pt ochi sensibili)
]
7. Ivatherm Crema hidratanta pentru corp 

Nu este un top, ci pur si simplu asa mi le-am adus aminte. Acum mi-a venit in minte ca ar trebui sa scriu un post cu all time favs, caci altfel o sa scriu in fiecare luna despre aceleasi produse si cosmetice.

Cam astea ar fi.... am folosit cu siguranta mai multe, insa  lista asta e .. :x speciala.
Voi ce produse ati preferat in prima luna din 2012?!

Pupici:*
Iulia

Un comentariu: