duminică, 5 februarie 2012

La aranjat cutia cu cosmetice!

Hello! Azi testez aplicatia Blogger pt Android... Sa vedem ce iese:)

M-a cuprins febra curateniei azi (ca niciodata) si am ajuns si la capitolul cosmetice. Recunosc ca nu am terminat (inca!), dar vreau sa va arat cum arata make-up case-ul meu, ingramadit in cel mai organizat fel posibil:)). Deasemenea daca aveti idei si sfaturi (adica voi cum faceti?!) despre aranjat mai bine cosmetice, astept sa imi scrieti!


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comentarii:

  1. Destul de ordonat...ale mele stau dupa destinatie- gen palete de make-up, blush-uri, etc, fiecare in cosuletl lor. Evident ca tot timpul pierd cate un cosulet, dar asta e :))!

    RăspundețiȘtergere
  2. mama iulia.. in cat timp ai strans o asemenea avere? trusa mea se rezuma la o cutiuta.. vreau si eeeeeeu
    tare blogul :*

    RăspundețiȘtergere