miercuri, 8 februarie 2012

Today's shopping!




Hello girls! Tocmai ce am ajuns acasa si am deschis coletul de la ELF!! Am comandat joi seara (era promotia cu -25% la gama mineral) si azi am primit bilet de la posta. Nu ma asteptam sa ajunga asa repede . Anyway... Sunt foarte incantata, produsele arata mai bine decat ma asteptam, mai ales pensulele. Nu pot insa sa ma pronunt in privinta lor pana nu le folosesc.

Ce am comandat:

1. Complexion Brush

2. Foundation Brush

3. Mineral Booster (un fel de pudra f fina, eu am ales nuanta Shimmer, e mai plina de sclipici decat ma asteptam, cred ca trebuia sa iau Sheer :(  )

4. Mineral Eye Brightener ( pe site e o singura varianta de culoare, pe cutiuta mea scrie Buff)

Sunt f incantata per total, abia astept maine sa le folosesc. Sper doar ca Booster-ul sa nu fie asa sclipicios cum pare, pt ca am citit numai lucruri minunate despre el si nu vreau sa fi gresit nuanta.

Sper sa se inteleaga ceva din poze, tot post-ul e facut pe tel (incepe sa imi placa aplicatia pt android:)))

pupici:*

Iulia

Published with Blogger-droid v2.0.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu