sâmbătă, 18 februarie 2012

Valentine's Day present!

Hello!
E un pic cam tarziu ca sa va intreb ce ati primit de Valentine's Day, insa zapada si scoala si al meu iubit m-au dat peste cap de ceva timp. 
Si cum ziceam de iubitul meu fantastic, mi-a facut un cadou foarte inspirat de Valentine's, si care sunt sigura ca ar placea oricarei femei :X. 
Este vorba de un set de la The body shop, care contine : sapun in forma de inima, gel de dus, unt de corp, unt de buze, scurb de corp, burete de dus.... si ceea ce e absolut incantator este faptul ca toate miros a ciocolata si imi vine sa le mananc. Mai ales ca sunt o mare fana a ciocolatei. Am ramas foarte impresionata si placut surprinsa de iubitul meu, care pe langa asta mi-a scris si doua poezii.... am ramas fara cuvinte. 


 Voi ce ati primit de Valentine's Day? si mai curioasa sunt ce ati daruit iubitilor vostri :D Intreb pt ca, spre rusinea mea, nu i-am luat nimic material iubitului meu, chiar daca are toata dragostea mea.... inca ma gandesc sa ii fac o surpriza. Pana la urma nu am nevoie de o zi anume ca sa ii fac o bucurie :D
Va pupicesc:*

Un comentariu:

  1. Ce cadou frumos din partea iubitului tau!!! Sa il stapanesti sanatoasa! Pe prietenul tau cum il cheama, ca am impresia ca te cunosc de undeva!
    Pupici
    Camelia

    RăspundețiȘtergere