joi, 21 iunie 2012

Campania Ivatherm de la Trender.ro

Dupa lungi asteptari, a sosit si coletul meu si am fost foarte incantata cand am descoperit produsele primite... mai ales ca nu am incercat niciodata pana acum un spray cu apa termala, sau mama nu a avut o crema speciala ani riduri. Abia astept sa le folosesc saptamanile astea, sunt sigura ca nu ma vor dezamagi nici unul dintre produse. 
Si sa va spun si ce produse am ales pt mine si pt mama mea, partenera mea de campanie :D :

  •  pentru mine : High sun protection spray spf50+ ; Crema hidratanta pentru fata IVAHIDRA+
  • pentru mama : UNA crema de fata anti-aging; Crema matifianta multiperformanta
  • si cate un spray de apa termala Ivatherm pt fiecare 
De ce am facut asa  alegerile: 
    Tenul meu este unul normal, spre uscat, daca cumva uit sau nu ma dau seara cu crema pe fata pt hidratare, pot sa fiu sigura ca a 2a zi, cand ma voi machia, fondul de ten nu se va "lipi" de ten asa cum ar trebui, ceea ce accentueaza efectul vizual de ten uscat, nehidratat, chair daca ma dau cu crema de dimineata. Asa ca am nevoie de o crema care sa imi hidrateze bine tenul, pe care sa o folosesc seara, inainte de culcare. In ceea ce priveste Spray-ul de protectie solara cu SPF 50+, ei bine, nu mi-a placut niciodata soarele prea mult, si acum ca sunt mai matura mi-am dat seama si de ce. Intuitia mea era buna, cum ca soare nu face bine pielii mele, dar acum am si expicatia : cancerul de piele, distrugerea iremediabila a celulelor si formarea petelor inestetice pe piele, si mai ales pe ten... sunt ingrozita de toate acestea si prefer sa ma feresc de soare cat pot. Asa ca il voi folosi pe fata, in zilele cand nu  voi purta machiaj, si in rest pe brate si umeri.. unde stiu ca ma prinde cel mai tare soarele. 

Alegerile pt mama mea, au fost simple de facut : 
    Desi e o femeie cu un spirit tanar, nu a investit niciodata prea mult in creme anti-aging, asa am m-am gandit sa ii fac o surpriza, pt ca este o persoana responsabila care nu uita niciodata sa isi hidrateze tenul, atat dimineata cat si seara, ceea ce se vede. Insa sunt sigura ca o crema ce are ca "target" fix genul ei de ten, un pic trecut de 50 de ani, o sa o incante foarte mult. Aceasta cred ca va fi crema ei de seara de acum incolo, iar dimineata va folosi crema multiperformanta, pt ca la fel ca si mine are nevoie de multe hidratare. 
Tot ce pot sa spun : Like mother, like daughter.... multe creme, pt un ten frumos si luminos!

Voi ce produse ati ales, sau ce parerea aveti despre alegerile pe care le-am facut!? Aveti vreun sfat? Multumesc mult!
O zi cat mai frumoasa! Pupici 
Iulia

Un comentariu:

  1. Buna,

    Super blog, o gramada de posturi utile!!!
    Imi plac posturile tale si te urmaresc cu drag (new follower). Te invit pe blogul meu si mi-ar face o deosebita placere daca ai decide sa ma urmaresti si tu.

    Te pupic,

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere