luni, 30 iulie 2012

Review produse campanie Ivatherm (II)




Produse pentru partenera mea de campanie, mama: 

UNA Crema ani-aging


Mama, ca si mine, are un ten normal, mixt, spre uscat, asadar are nevoie hidratare, poate mai mult decat alte tipuri de piele. Asadar ea foloseste o crema hidratanta dimineata, inainte de a folosi orice fel de machiaj, dupa ce a curatat tenul, si seara, pe tenul curat, inainte de culcare. Am rugat-o pe mama sa foloseasca seara, in loc de crema ei obisnuita, crema anti-aging UNA.
 Efectul: un ten hidratat, hranit, mai elastic si mai luminos. 
Verdict : DA, DA, DA! Mai vrea!


















Crema multiperformanta


Aceasta e crema hidratanta de care atat eu, cat si mama avem nevoie. Mie mi-a placut f mult aceasta crema si de aceea am tinut neaparat sa o incerce si ea. Si pentru ca seara foloseste Una, dimineata o foloseste pe aceasta. Este exact de ce avea nevoie, o crema care intradevar hidrateaza, nu cred ca e cea mai buna alegere pentru un ten cu tendinte de ingrasare, dar pentru un ten normal spre uscat s-a dovedit a fi perfecta. Hidrateaza atat cat trebuie, intra repede in piele, nu lasa pielea uleioasa, si constituie o baza excelenta pentru machiaj. Si spun perfecta, pt ca am avut si experiente neplacute cu creme care promitea la fel de multe, dar dupa un anumit timp de la folosire, tenul reactiona cel putin ciudat, aparand tot felul de cosulete inestetice si dureroase pe fata. Dar crema multiperformanta nu m-a dezamagit,  si nici pe mama nu a dezamagit-o. Intra repede in piele, hidrateaza tenul intr-o perfecta masura , fara a parea ingrasat. Aceasta sunt punctele care au incantat-o pe mama. Ah.. si parfumul, sau lipsa lui. Din ce mi-am putut da seama, parca avea un parfum, dar ceva foarte discret si aproape insesizabil. Dar mama a constatat bucuroasa ca in momentul aplicarii, nu se simte un parfum deranjant pe piele, chiar deloc aproape. Ceea ce conteaza foarte mult, cand aleg o crema pt fata. 


Concluzia mamei: MAI VREAU!
Chiar astea sunt cuvintele ei, si m-a bucurat enorm ca am avut ocazia sa ne incantam tenul cu IVATHERM! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu