vineri, 13 iulie 2012

Review produse din campania Ivatherm!

Buna!
Sa povestim un pic despre produsele testate in cadrul campaniei Ivatherm 2012.
Persoana draga, care a fost alaturi de mine in acesta campanie, a fost mama, o persoana destul de sceptica in general, care nu crede reclamele sau laudele altora despre produsele care se gasesc pe piata.

Apa termala Ivatherm:


Am folosit-o atat peste machiaj, cat si peste tenul curat, inainte de machiaj sau pur si simplu. Imi place mult, imi place pulverizatorul fin, senzatia de curat si prospetime pe care mi-o lasa. Am folosit spray-ul chiar si la plaja.
La inceput, am fost un pic sceptica : "cum adica sa aplic apa peste machiaj, nu curge?!" si raspunsul a fost "Nu, nu curge. Ba mai mult, chiar rezista foarte bine". Iar asta am aflat pe pielea mea, ca altfel nu as fi crezut. Chiar cred ca e un mic "experiment" care merita facute de fiecare dintre noi, pentru ca cred ca meritam sa stim ce ni se potriveste si ce e mai bun pentru noi!
Deasemenea, mama cand a folosit prima data acest spray, nu stia la ce sa se astepte, fiind prima data cand a folosit asa ceva. Insa, spre surprinderea mea, chiar a fost incantata, de obicei nu agreeaza asa de bine un nou produs.





Produse pentru mine:

Spray de protectie solara 50+


Acesta a fost un produs pe care l-am ales pentru mine, pentru ca e vara, si nu cred ca trebuie sa spun mai mult. L-am folosit la plaja, cat si in oras. E altfel, fara de alte produse cu spf. E hidratant, intra repede in piele, nu ramane lipicios si uleios. E practic, din cauza pompitei. Ce ma mai enerva la plaja, era ca imi tot cadea capacelul din plastic prin geanta de plaja, dar din fericire nu l-am pierdut:).
Recunosc ca l-am folosit doar pe portiunile unde ma arde soarele cel mai rau, pentru a incerca sa am un bronz uniform, iar pe timpul expunerii la soare, nu am simtit actiunea soarelui pe portiunile unde am folosit spray-ul, spre deosebire de restul corpului. Asta e unul din acele lucruri care imi da incredere intr-un produs, if you know what i mean:).




IVAHIDRA+ Crema hidratanta pentru fata


Nu stiam foarte multe detalii despre acestra crema, pana cand am primit-o si am citit mai multe pe ambalaj si am cautat pe net. Se spune ca este o "Crema puternic hidratanta pentru piele sensibila, uscata si foarte uscata din cauze diverse: piele uscata constitutional (xeroza, atopie) sau patologic (ihtioza, hiperkeratoza), piele uscata in urma tratamentului dermatologic sau a conditiilor climaterice excesive (vant, soare, frig), pentru copii si adulti." . Au urmat cateva clipe in care m-am gandit ca parca e cam cald, si eu nu am asa probleme cu tenul... poate e cam mult. Dar nu am renuntat la ea, si asa am descoperit ca cel mai bine o folosesc seara, inainte de culcare, pe tenul curatat si dimineata am un ten radiant si hidratat. Tot ce mi-as putea dori de la tenul meu. Eu am un ten uscat, dar nu excesiv, iar daca nu folosesc o crema seara, a doua zi se vede, machiajul nu se mai aseaza la fel de bine, chair daca folosesc o crema dimineata. De aceea am constatat ca am nevoie de o crema puternic hidratanta pt seara, pentru a avea timp tenul sa absoarba toata crema, care ii reda elasticitatea si aspectul luminos. Chiar a intrat in rutina mea acest obicei, iar IVAHIDRA+ e destul de buna pentru "jobul" acesta. 
Cat despre miros, sunt bucuroasa ca nu contine parfum, insa dupa aplicare se simte un miros ciudatel, de medicament parca, dar dispare repede si chiar nu ma deranjeaza. 
Un alt mare plus ar fi si ambalajul, care este tip tub, cum au cremele de maini in general, ceea ce mi se pare mult mai igienic, fata de clasicele 'borcanase' folosite pt ambalarea cremei de fata.


Acestea sunt parerile mele in legatura cu produsele testate, iar maine o sa revin cu un review despre produsele testate de mama : Crema ani-aging UNA si crema multiperformanta. 


Va pup pe toate si sper ca v-am lamurit despre produse. Daca aveti intrebari, nu ezitati sa comentati, si cu cea mai mare placere va raspund. 
O zi minunata!
Iulia





Un comentariu:

  1. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere