marți, 9 octombrie 2012

Sephora smoothing primer

Hello!

Cumva din necesitate, intamplare si dorinta de a incerca ceva nou, ah da...si pretul... am 'achizitionat' aceasta baza de machiaj. De cand am incercat prima data o baza de machiaj, aproape ca nu exista zi cand ma machiez si nu folosesc si o baza de machiaj. A intrat in rutina standard de make-up! Si e addictive, chiar daca stiu ca nu am probleme mari cu machiajul, pur si simplu ma simt mai bine cand o folosesc. Cred ca e mai mult pentru psihic decat pentru pastrarea machiajului intact.

poza e luata de pe net, o sa pun si o poza cu sticluta mea cat de curand

Si, cum spuneam, mi-am cumparat Baza matifianta de la Sephora, care e foarte apropiata de cea de la Too Faced ca si textura, consistenta. Difera culoare, aceasta de la Sephora fiind transparenta, insa daca as inchide ochii cand o aplic, as putea spune ca e acelasi lucru. 

Cat despre scop, caci asta ne intereseaza cu adevarat, eu zic ca isi face treaba. Dar daca as avea de ales intre Sephora si Too Faced primed and poreless, l-as alege pe cel din urma (dar pana la urma e vorba de buget). So.. pentru un ten normal, poate chiar si mixt, e o alegere ok. Oricum ajuta la aplicarea fondului de ten, care se indinde mai bine si mai usor, si cred ca folosesc si mai putin fdt cand aplic o baza inainte. 

PRO:

  • ambalajul : se prezinta intr-o sticluta mica, cu pompita, foarte eleganta si din sticla. Stiu exact cat mai am, cand sa ma pregatesc sa cumpar alta... imi place!
  • pretul: cred ca e in jur de 50 de lei, dar am prins reducerile din august si am dar 25 de lei.... acum ma gandesc ca trebuia sa cumpar mai multe, just in case!
  • cantitatea: are 15 ml. Destul cat sa ajunga vreo 5 luni, calculand dupa ritmul in care s-a consumat pana acum, iar eu ma dau mereu cand ma machiez, si ma machiez 5 zile din 7, minim! Iar in cazul in care nu iti place, macar poti sa zici ca are decat 15 mil, nu e asa o pierdere :)
  • pompita se poate scoate... sa nu cumva sa ramana ceva nefolosit!
Contra: 
  • nu e cea mai buna baza de machiaj, dar nu a pretins nimeni asta; la banii astia mi se pare foarte ok, isi face treaba!
Concluzia: DA, imi place. Imi place si mai mult pt ca e accesibila la pret, iar daca mai prind vreo reducere la ea, cu siguranta imi iau rezerve pentru cel putin 1 an!

Alte observatii: contine silicon, motiv pentru care e foarte fina la atingere :) si ajuta la intinderea uniforma a fdt-ului si chiar la economisirea lui.

Cumva am facut din postarea aceasta o comparatie intre 2 produse, cele care le-au folosit pe ambele cred ca ma inteleg, iar cine nu, sper sa va lamuresc cat de putin. Nu va sfiiti sa le testati in magazin! :)
Va stau la dispozitie pt orice intrebari! 
Pupici:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu