joi, 18 aprilie 2013

Squat challenge

           Intamplator am vazut undeva aceasta poza cu 30 Days Squat Challenge,  si pentru ca sunt om, si pentru imi plac provocarile, am zis ca merita incercat THE CHALLENGE (provocarea).

Asadar, pe romaneste, aceasta este provocarea de genoflexiuni pt 30 de zile:




Este foarte important cat de corect se executa genoflexiunile (squat), asa ca am atasat un videoclip de pe youtube, care mi s-a parut ca explica ok, ca sa va faceti o idee.  Si eu am facut la fel ca sa fiu sigura ca fac ceea ce trebuie. Videoclipul nu imi apartine! E gasit la intamplare!


English: I attached this video to have a squat demonstration and to be sure that you are doing the right thing. This video was found on a random search on youtube.com, it doesn't belong to me!




Sper sa va trezesc interesul pentru putina miscare si un corp armonios (ca tot vine vara)!


Va pup,
Iulia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu