marți, 1 aprilie 2014

Green smoothie for breakfast

Buna dimineata!
Azi am incercat o noua varianta de mic dejun. Am vrut sa exclud total grasimile animale, asadar este o varianta excelenta si pentru un regim vegetarian.
O denumire mai comerciala pentru aceasta masa ar fi Green Smoothie, asta pt ca e vegetal si ... verde :)

Ingrediente:

1 mar mic
1 castravete
1/2 avocado
1 buchet broccoli 
(eu am folosit congelat)
5 migdale
1 lingura seminte de in
1 lingura zeama de lamaie
 (sau mai mult, dupa gust)
50 ml apa plata
optional 1 lg miere (pentru un gust mai dulce)


Toate fructele se taie bucatele si se pun in blender, si dupa 1 min aveti un delicios mic dejun. Nu ma asteptam sa imi placa asa de mult, dar rezultatul a fost asa de bun incat am decis sa impartasesc reteta.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu