joi, 10 iulie 2014

Nails... Oja Laura Clauvi

M-au convins niste fete care vindeau aceste produse no name, care se pare ca sunt noi pe la noi, sa cumpar mai multe cosmetice de la ele... si mi-au facut cadou aceasta oja (eu am ales nuanta).
Ieri m-am incumetat sa imi vopsesc singura unghiutele, cu riscul sa iasa haos total... pt ca realizarea unei manechiuri nu este tocmai punctul meu forte.
Dar a iesit mai bine decat ma asteptam (mda.... asa de rau iese de obicei)
Asadar.... fara alte prezentari: oja Laura Clauvi! Nuanta Nude

3 comentarii:

  1. O mare porcarie oja Laura Clauvi. Nu se usuca nici intr-o jumate de ora, sare in primele 2-3 ore. Pacat de bani !!!! Nu recomand !

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tot cenzurati comentariile nu merita sa va faceti reclama. inseamna ca inselati publicul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e cenziura, doar o masura de protectie pentru comentariile nepotrivite. Si nu fac reclama! este doar un jurnal personal.
      Multumesc pentru feedback :)

      Ștergere