joi, 21 august 2014

Cum o sa renunt la dulce!

In ultimul an am cam sarit calul. Am mancat dulciuri sub toate formele posibile... si nu m-am mai oprit.
Stiu teorie, stiu ce imi face bine si ce nu. Am citit zeci de planuri de diete si merg la sala si de 2 ori pe zi cateodata. De fapt merg la 2 sali, dau randament... insa simt ca tot efortul ma ajuta doar sa nu ma ingras, nu ma ajuta sa si slabesc.
Stiu ca am o problema de alimentatie, dieta joaca un rol important in modelarea siluetei.
Am incercat tot felul de metode ca sa nu mai pun ceva dulce in gura, insa toate au dat gres.
Asa ca am decis sa fac publica aceasta incercare de a renunta la zaharul rafinat, care nu imi face decat rau, ma oboseste si imi ingreuneaza digestia, imi rapeste cheful de viata si ma tine departe de silueta pe care nu de mult o aveam.
Acum mananc un biscuite.. aproape am terminat un pachet. Mereu imi spun ca dupa ce termin pachetul/prajitura/punga asta gata... nu mai mananc nimic. Dar nu se intampla asa niciodata.
Aplicatii pe telefon: cu citate despre ce sa mananc si ce nu, citate motivationale, aplicatii care sa ma ajute sa imi numar caloriile, care imi aduc aminte sa ma cantaresc, care imi ofera tot felul de diete. am ajuns sa le ignor pe toate.
Exista un citat care spune asa : "Nothing tastes as good as skinny feels" - nimic nu e asa de bun la gust precum se simte un corp subtire. Si este adevarat.
Azi e deja o zi compromisa.
Dar maine este vineri, iar vineri nu o sa se manance dulce.
Asa incepe o calatorie mai grea decat orice drum parcurs vreodata cu masina, pe jos sau cu avionul. O calatorie a psihicului, o lupta cu o parte din mine, fara aliati.
E un challenge, o provocare! Asta e o provocare, iar ca orice provocare, are si o rasplata in caz de reusita.
Planul este simplu: Renunt la orice contine zahar rafinat pentru 21 zile. Atat dureaza sa te dezveti de un obicei.
A functionat cu facebook-ul, ar trebui sa functioneze cu orice. Si a fost mult mai usor decat am crezut atunci cand am renuntat la FB. Primele cateva zile au fost mai grele, insa am supravietuit, si mi-a schimbat un pic viziunea asupra aspectelor din viata mea reala ce trebuie sa nu postate pe FB.
21 de zile : 22.08 - 11.09.2014
Nu mai mult, nu mai putin! Si ca sa pot sa renunt, inlocuiesc devorarea zaharului cu altceva : postarea pe blog! In fiecare zi, sau de cate ori este nevoie.
Tratament: Posteaza online / la nevoie!

Pray for me!
Iulia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu