marți, 17 februarie 2015

City break la Carnavalul de la Venetia, 2015!

"The world is a book and those who don not travel, read only a page."

Prima escapada din 2015 a fost in Venetia, in perioada vestitului Carnaval. A fost un pic racoare, dar vremea nu m-a oprit sa cutreier toate stradutele intortocheate si aglomerate ale orasului.






Am facut poze turistilor costumati pentru carnaval, care faceau pe placul celorlalti turisti, pasionati de fotografie.
Am admirat Palatul Dogilor, cu salile lui imense de consilii si adunari .



M-au innebunit vitrinele cu dulciuri si alte delicatese.

Am vizitat insula Murano, care este plina de magazine cu bijuterii si suveniruri din vestita sticla.

Apoi am ratacit un pic pe insula.




Si am vizitat si Glass Museum...


Apoi am fost pe Burano - insula vestita cu dantela. Aici am vizitat Lace Muzeum. (muzeul dantelei)
Din scoala de dantela, in cadrul muzeului erau cateva doamne care demonstrau arta dantelei.


Si intreaga insula m-a fermecat, mica si cocheta, cu casele viu colorate si cu magazine plina de dantela peste tot.




Dupa lunga excursie pe cele 2 insule, m-am intors in Venetia, si am izitat vestitul pod Rialto, pe inserat.




Urmatoarea zi am dedicato muzeelor din Venetia. 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu