duminică, 1 februarie 2015

Nu m-am schimbat, doar m-am regasit

Stii cum se zice ca noi vedem viata ca o cautare asidua si continua a fericirii, dar de fapt fericirea nu este o destinatie, ci este chiar drumul. Drumul pe care suntem acum. Cararea pe care eu pasesc acum. Cu bune si cu rele, caci fara rau nu ai avea cu ce sa compari binele. Cei mai experimentati ajung sa realizeze momentele pline de fericire, si sa se bucure cu adevarat de ele, pentru ca nu poti stii niciodata ce va aduce ziua de maine. Daca maine va fi mai bine decat azi, atunci ai ocazia sa fii mai fericit, iar daca maine va fi mai rau, atunci vei fi multumit ca ieri ai fost mai multumit. In concluzie, nu ai nici un motiv sa nu te bucuri de orice secunda, sa vezi mereu partea plina a paharului si sa zambesti.

Mie personal, mi-a luat ceva timp sa inteleg ca asa stau lucrurile, ca eu sunt singura pentru care conteaza cu adevarat ce fac cu viata mea, si ca daca tot trece timpul, ar fi cazul sa scot ce e mai bun din toata aventura: Sa fiu fericita! Azi ma poate face sa zambesc o raza de soare, maine un mesaj frumos postat de cineva pe facebook, sau chiar propriul zambet, atunci cand ma privesc in oglinda. Acum stiu ca nu am nevoie de nimic si de nimeni ca sa ma faca sa zambesc, pentru ca eu sunt singura persoana de care am nevoie si singurul lucru pe care trebuie sa il fac, e sa ma bucur de mine si de timpul meu. Atat! Si e de ajuns.
Insa nu cred ca exista o limita superioara pe care o poti atinge, in a fi fericit. Si aici intervin diverse persoane, situatii si momente. Cateodata le spunem coincidente, alta data sunt pur si simplu intamplari. Viata are grija de tot, si nu te lasa te plictisesti niciodata. Stie cand ai nevoie de timp, ca sa il petreci cu tine, stie cand sa te faca energic, pentru a depasi diferite situatii, si stie cand sa iti trimita anumite persoane in viata ta. Eu cred ca toti oameni pe care ii intalnim de-a lungul vietii noastre au un anumit rol in existenta noastra. Unii au roluri episodice, si apoi dispar, iar altii sunt facuti sa ramana. Nu mi-am facut niciodata griji, stiam ca pana la urma se vor sorta singuri. Oricum ar fi cam greu sa pastrezi legatura cu TOTI oamenii pe care i-ai cunoscut la un moment dat in viata asta, daca nu chiar imposibil.

Si mai exista persoane care vin in viata ta, si te fac sa intelegi de ce altii au avut doar un rol episodic. Poate ca toate au un sens si asa trebuie sa fie, sau poate asa se intampla. Insa nu poti decat sa te bucuri, sa pastrezi cele mai frumoase amintiri si invataturile din suferinte. Asa reusesc mereu sa merg mai departe, sa ma imbuntatesc ca om si sa zambesc spre viitor. Cand stiu ce vreau e mult mai simplu sa recunosc cand ceea ce vreau sa afla in fata mea si cand mi se ofera. Doar experienta iti poate contura dorintele, vointa si increderea pot face o realitate din ele. Atat.

Azi zambesc, pentru ca stiu ce vreau si stiu sa recunosc ce vreau, cand mi se ofera. Sunt in punctul in care focusul meu este pe mine, si asta actioneaza ca un magnet pentru dorintele pe care le am. Acum mi se demonstreaza si vorba aceea care spune ca "atragem lucrurile pentru care suntem pregatiti". Exista un moment potrivit pentru toate si pentru toti. Continua, si vei ajunge acolo...

 

The greatest success is being yourself.

 

Iulia     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu